Mrs. Monday

18. august 2015

DIY Plantehenger med perler // DIY Beaded plant hanger

Jeg har få vinduskarmer å sette potter, planter og annet nips i og trenger derfor alternative måter å oppbevare plantene på. Plantene-hengere og makrame er tilbake for fullt og er superenkle å lage selv.

Jeg har prøvd meg på flere varianter, men denne laget av tre-perler er min favoritt:


 
Du trenger:
Tre-perler
(mine er ca 1,3 cm og kjøpt Ebay)
Hyssing
Saks
 
Slik gjør du:
Lag en sirkel av tre-perler. Jeg brukte 16 perler i sirkelen, men her må man tilpasse str etter potten man har tenkt til å bruke.
Lag 3 rekker med perler ut fra sirkelen. Dette gjøres enklest ved å knyte 3 hyssingbiter til sirkelen.
Når de 3 hyssingbitene er ferdig perlet, samle dem på toppen og knyt.
 
 
 



 
 
Like fin inne som ute.......
 
 
 
 
 
DIY Beaded plant hanger:
You`ll need:
Beads
Tread
Scissors
Tread a circle of beads. Tie Three treads to the circle and fill theme With beads.
Tie the Three treads together at the top.
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin den ble :)
Koselig med slike.

Ha en fin fin kveld :)

LilleLeo sa...

Den ble skjønn! :)

Dynamisk Salong sa...

Oi, så kult! Den der var jommen lekker og annerledes enn alle de andre jeg har sett rundt omkring. Fikk lyst å prøve meg på å lage min egen nå, gitt! Flinke deg! Klem fra Beate

Anonym sa...

goyard bag
goyard outlet
goyard bags
palm angels
yeezy boost 700
supreme clothing
golden goose shoes
jordan 6
irving shoes
cheap jordan