Mrs. Monday

9. desember 2013

Adventskalender: Luke 9

Før pilen over luken for å åpne!


 

 Jeg digger å gi bort og få personlige gaver!
Følelsen av å gi bort noe jeg har brukt tid på å lage, nøye gjennomtenkt og tilpasset mottakeren,
gjør givergleden så mye større enn med kjøpegaver, synes jeg!
 
Disse glassbrikkene er fort gjort å lage og kan gjøres så personlige du bare vil!
 
Du trenger:
 
* Glassbrikker
* Maling
* Pensel
* Bilder/utklipp
* Decoupage
* Paljetter
* Lim

Slik gjør du:




1. Mal glassbrikkene i ønsket farge, slik at evt. motiv som er der fra før ikke skinner igjennom
2. Smør deg med tålmodighet og la malingen tørke ordentlig
3. Når glassbrikkene er tørre, mål opp størrelse på print/utklipp du ønsker å bruke
Mine prints er foto tatt til bloggen,
men hva med å forstørre og printe ut bilder fra Instagram?!
4. Klipp ut i riktig størrelse


5. Pensle et strøk med decoupage på glassbrikkene
6. Legg på print/utklipp og pensle over meg et nytt strøk decoupage
7. La decoupagen tørke og lim på små paljetter eller stener
8. Ferdig!
 
 

 
Stable glassbrikkene oppå hverandre, knytt et bånd rundt og fest på en gavelapp og du har en fix ferdig gave!



 
 

 
 
Klikk deg inn i kalenderen for å åpne tidligere luker og delta i flotte give-aways!

http://miss-monday.blogspot.no/search/label/adventskalender

 


 



10 kommentarer:

Heddas gode grunner sa...

Oooo, SÅ fine!! Dette må jeg prøve å få tid til! ;)

Malla sa...

Olala...så kult & kreativt;)
Helt enig, ingenting er mer koselig enn få hjemmelagde ting. Takk for supert tips!
Glade & kreative førjulsdager til deg;)

June sa...

Wow, så kule!! :)

Mitt og vårt hjem sa...

Kjempekult,flink du er!!
Fin ny veke til deg:)
Klem Siv Mette

Anonym sa...

Så nydelige:)fin desemberveke til deg!
Klem fra Lillian

Fabelaktig sa...

Åh så genialt!

Ønsker deg en aldeles fortryllende desemberuke ♡
Her er det full rulle på jobb, men til helgen reiser jeg til Tallinn med mannen - LYKKE!
Stor klem
-Maia

Barkeblikk sa...

Wow! Jeg elsker disse. Synes du skal ha en give away som lodder ut disse ;-)

My Dream sa...

Kjempe fine <3

VeroNot sa...

Så kult!! Jeg er med!

Livets små øyeblikk sa...

Dette skal jeg prøve, har samme brikkene som du har her og de kan helt klart ha godt av en oppdatering;)
Har klikket meg tilbak og blir selvfølgelig med i kalenderen din - så kjekt:) Kom gjerne tilbake til bloggen min da jeg har en giveaway gående jeg også - kjekt om du vil bli med:)