Mrs. Monday

16. januar 2012

Miniprosjekt: Mobiletui og tilbehør

Heldige meg fikk ny mobiltelefon til jul!
Jeg hadde et etui til den gamle telefonen, men det var alt for stort for den nye. Mobiletuiene har ofte kjedelige farger og mønster synes jeg, så jeg fant ut at jeg ville lage mitt eget. Med restestoff fra Stoff og Stil ble det riktig så fargesprakende:

Foto: Mrs. Monday

Foto: Mrs. Monday

I tillegg sydde jeg en liten pose til øretelefoner/handsfree. Mine øretelefoner ligger ofte og slenger i veska, surrer seg inn i hårbørste og penner og floker seg sammen. Med en liten pose med knapp er det lettere å holde orden i veska!

Foto: Mrs. Monday

Foto: Mrs. Monday



Fin mandag fra

3 kommentarer:

fru Dyregod sa...

Kjempefint!

Kirsten sa...

Visste ikke at du var så flink til å sy:)
Mamsen

Fhager sa...

Det var smart! Skal nok få sydd med en pose til hodetlf. Kjenner igjen problemet;)

Kram